Regulamin

§ 1 Postanowienia ogólne i definicje

1.           Podmiotem prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem: https://modaswiata.pl/ jest “MODA ŚWIATA” KRAKOWIAK, KACPRZAK SPÓŁKA CYWILNA, ul. Łęczycka 9a, 95-035 Ozorków , NIP 5070097438, REGON: 388060990, adres poczty elektronicznej: kontakt@modaswiata.pl, telefon kontaktowy: 780 544 788 – dalej zwany jako Sklep.

  • Niniejszy Regulamin jest dokumentem, określającym prawa i obowiązki  Sklepu oraz Użytkowników strony – https://modaswiata.pl/ (dalej zwany Serwisem).
  • Użytkownik – osoba, zarejestrowana w Serwisie, która ukończyła proces rejestracji, w tym zaakceptowała obowiązujący Regulamin i posiada aktywne konto w Serwisie, lub składa zamówienie w Serwisie albo listem elektronicznym, bez rejestracji. Użytkownikiem może być jedynie pełnoletnia osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z Serwisu w celu nie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Użytkownikiem Serwisu mogą być wyłącznie rezydenci Polski.
  • Odbiorca – jest to osoba dokonująca odbioru towaru zamówionego przez Użytkownika zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  • Klient – osoba, która korzysta ze strony Sklepu, w tym osoba przeglądająca informacje znajdujące się w Serwisie, która nie jest Użytkownikiem. Do sytuacji prawnej Klienta stosuje się odpowiednio postanowienia  dotyczące Użytkownika, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
  • Newsletter – bezpłatne informacje o towarach lub usługach dostępnych w Serwisie, przesyłane do Użytkownika pocztą elektroniczną.
  • Zakupów w serwisie można dokonać wyłącznie w walucie PLN – polski złoty oraz wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§ 2 Rejestracja konta oraz zamawianie towarów lub usług bez rejestracji

  1. Rejestracja w Serwisie umożliwia korzystanie ze wszystkich usług Sklepu (w tym z przeglądania historii zakupów, dodawania towarów do „ulubionych”). Zarejestrowanie konta w Serwisie nie jest niezbędne do zamówienia towarów lub usług dostępnych w Serwisie.
  2. Użytkownik jest zobowiązany podać w trakcie rejestracji informacje (w tym dane osobowe), zgodne z prawdą. Podanie prawdziwych informacji jest kluczowe dla prawidłowego korzystania ze Sklepu z wykorzystaniem założonego konta.
  3. Rejestrując się w Serwisie, Użytkownik wprowadza login w postaci adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz hasło, za pomocą których będzie się logował do Serwisu.
  4. Użytkownik odpowiada za bezpieczeństwo swojego hasła do Serwisu i zobowiązuje się do nie udostępniania hasła osobom trzecim. Użytkownik jest zobowiązany do wprowadzenia hasła każdorazowo przy logowaniu się do Serwisu.
  5. Rejestracja w Serwisie jest nieodpłatna.
  6. Rejestracja następuje przez wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie Serwisu.
  7. Elementem procesu rejestracji jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i wyrażenie zgody na jego treść i obowiązywanie.
  8. Elementem procesu rejestracji w Serwisie jest wyrażenie zgody (lub odmowa zgody) na przesyłanie Newslettera na podany w trakcie rejestracji adres poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika, który zawiera informacje handlowe w postaci: dostępnych w Serwisie towarów, usług, nowości, promocji, kampanii marketingowych. Treść klauzuli zawierającej zgodę na przesyłanie Newslettera oraz informacji handlowych stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. W trakcie korzystania z Serwisu, Użytkownik może w dowolnym momencie wyrażać zgodę lub odwoływać zgodę na przesyłanie Newslettera.
  9. Elementem procesu rejestracji jest także wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  10. Rejestracja zostaje skutecznie dokonana, po kliknięciu przez Użytkownika w link potwierdzający rejestrację, który wysłany jest do niego automatycznie na podany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej.
  11. W przypadku dokonywania zakupów bez rejestracji konta, składając zamówienie Użytkownik podaje swoje dane niezbędne do obsługi zamówienia tj. adres e-mail, dane do faktury, dane do dostawy, telefon kontaktowy.
  12. Elementem składania zamówienia w Sklepie, bez rejestracji konta jest wyrażenie zgody (lub odmowa zgody) na przesyłanie Newslettera na podany w trakcie rejestracji adres poczty elektronicznej (e-mail) Użytkownika, który zawiera informacje handlowe w postaci: dostępnych w Serwisie towarów, usług, nowości, promocji, kampanii marketingowych. Treść klauzuli zawierającej zgodę na przesyłanie Newslettera oraz informacji handlowych stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. W trakcie korzystania z Serwisu, Użytkownik może w dowolnym momencie wyrażać zgodę lub odwoływać zgodę na przesyłanie Newslettera.
  13. Elementem procesu składania zamówienia w Sklepie, bez rejestracji konta jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, lub odmowa zgody.

§ 3 Zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego

  1. Warunki umowy zawieranej między Sklepem i Użytkownikiem z wykorzystaniem Serwisu reguluje niniejszy Regulamin oraz przepisy powszechnie obowiązujące, w tym w szczególności Kodeks cywilny, ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, 827), ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz. U. z 2017 r. poz. 1219, z 2018 r. poz. 650).
  2. Serwis dla prawidłowego działania korzysta z plików cookies, dlatego warunkiem korzystania z Serwisu jest wyrażenie przez Użytkownika albo Klienta zgody (lub braku zgody) na korzystanie z plików cookies (Informacja o plikach cookies stanowi treść załącznika nr 1 do niniejszego Regulaminu) oraz włączenie (lub wyłączenie) funkcji obsługi tych plików w przeglądarce internetowej na komputerze, za pomocą którego Użytkownik albo Klient korzysta z Serwisu. Korzystanie z oprogramowania lub funkcji komputera powodującej blokowanie plików cookies (np. programy antywirusowe, funkcje przeglądarek internetowych, funkcje zabezpieczeń) wyłącza możliwość prawidłowego korzystania z niektórych funkcjonalności Serwisu.
  3. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym z wykorzystaniem Serwisu.
  4. Ceny na stronie Sklepu podawane w złotych polskich są cenami brutto ( zawierają podatek VAT).
  5. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Użytkownika jak i Sklep. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Sklep zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, które znajdują się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź ich modyfikacji.
  7. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.
  8. W wyjątkowych sytuacjach, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
  9. Informacje umieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, co oznacza między innymi, że Sklep może odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w szczególności w celu ochrony swoich dóbr.

§ 4 Dokonywanie zakupów i zamawianie usług

  1. W celu dokonania zakupów lub zamówienia usługi w Serwisie, niezbędne jest wejście na stronę Sklepu, z wykorzystaniem komputera lub innego urządzenia elektronicznego umożliwiającego korzystanie ze strony.
  2. Po kliknięciu na ikonę przedstawiającą wybrany towar wyświetla się karta towaru, zawierająca podstawowe informacje o towarze.
  3.  Dany towar zamawia się poprzez użycie w karcie towaru albo formularzu zamówienia usługi funkcjonalności „dodaj do koszyka”.
  4.  Po skorzystaniu z funkcjonalności „dodaj do koszyka”, Użytkownikowi przedstawione są następujące informacje: nazwa, rodzaj, ilość, cena dodanych do koszyka towarów (w tym cena łączna), cena transportu, czas dostawy towarów.
  5.  Przed złożeniem zamówienia w przypadku, kiedy Użytkownik posiada ważny kod rabatowy i jednocześnie aktualna jest promocja związana z wykorzystaniem tego kodu rabatowego, (jeżeli kod rabatowy jest elementem promocji), możliwe jest wpisanie kodu rabatowego w odpowiednią rubrykę. Wpisanie odpowiedniego kodu rabatowego powoduje, że w koszyku automatycznie przeliczona zostaje cena.
  6.  Szczegóły dotyczące danej promocji wynikają z regulaminu promocji dostępnego w Serwisie lub są umieszczone na stronach Serwisu.
  7.  Po wybraniu wszystkich towarów (po wykonaniu wszystkich czynności określonych powyżej), należy wyrazić zgodę na pokrycie przez Użytkownika podanych kosztów dostawy oraz kosztów zwrotu towarów w przypadku odstąpienia od umowy lub nie przyjęcia towaru od przewoźnika, a następnie w celu złożenia zamówienia należy skorzystać z funkcjonalności „złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, poprzez użycie odpowiedniego przycisku znajdującego się na stronie Sklepu (w koszyku).
  8.  Naciśnięcie klawisza „złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty” stanowi potwierdzenie złożenia przez Klienta zamówienia i wywołuje prośbę o podanie danych, według wyboru „nie mam jeszcze konta” albo „mam już konto”. Osoba, która dokonuje zamówienia pierwszy raz, musi wykonać procedurę rejestracyjną (lub wybrać opcję zakupu bez zakładania konta) opisaną w § 2 z dwukrotnym wprowadzeniem adresu poczty elektronicznej (e-mail) i hasła oraz imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu i adresu dostawy. Osoba, która posiada już konto w Serwisie, loguje się z wykorzystaniem swojego loginu i hasła i w celu złożenia zamówienia podaje imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu i adres dostawy jeśli jest inny, niż adres zamieszkania.
  9.  Po wykonaniu czynności określonych w punkcie poprzedzającym Użytkownik w formularzu transakcji wybiera jedną z dostępnych w Serwisie (wskazanych w § 5 Regulaminu) form płatności oraz wybiera sposób dostawy towarów.
  10.  W przypadku wybrania formy płatności „płatność on-line”, „płatność kartą płatniczą”, Użytkownik kierowany jest do serwisu odpowiadającego za dokonanie płatności on-line. Zamówienie zostaje skutecznie złożone z chwilą potwierdzenia dokonania płatności przez serwis płatności on-line (zwany także systemem płatności).
  11.  Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie paragonów i faktur drogą elektroniczną.
  12. Na adres e-mail Użytkownika oraz na adres e-mail Klienta, podany w trakcie składania zamówienia, zostanie przesłana paragon lub faktura dokumentująca dokonaną transakcję.
  13. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT wraz z numerem NIP, Użytkownik winien zaznaczyć ten fakt  w momencie składania zamówienia poprzez zaznaczenie opcji faktura VAT z NIP, oraz wpisanie w odpowiednim miejscu danych do faktury, w tym numeru NIP Użytkownika.
  14. Zamówienie Użytkownika jest rejestrowane i przechowywane przez system Sklepu. Dokumenty księgowe, które potwierdzają fakt dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu są przechowywane przez okres 5 lat.
  15. Zamówienie może zostać anulowane na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności. W przypadku zamówienia, którego proces składania nie został doprowadzony przez Klienta do końca, uznaje się je za anulowane, w konsekwencji nie zostanie ono zrealizowane.
  16. W przypadku faktur korygujących, niniejszy Regulamin stanowi dokumentację uzgadniającą warunki korekty w rozumieniu przepisu art. 29a ust. 13 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i akceptację ze strony klienta, iż momentem zmniejszenia kwoty VAT naliczonego w rozliczeniu za dany okres jest moment wystawienia faktury korygującej przez Sklep. Sklep wystawia fakturę korygującą z chwilą zwrotu towaru do Sklepu, co stanowi spełnienie warunków do wystawienia faktury korekty.

§ 5 Płatność

  1. Płatności za transakcję można dokonać wyłącznie w polskich złotych (PLN) w następujący

     sposób:

W przypadku wyboru przez Użytkownika tego sposobu płatności, towar wysyłany jest do Użytkownika i zapłata następuje przy odebraniu towaru od kuriera. W przypadku wybrania płatności za pobraniem, do ceny towaru należy doliczyć kwotę prowizji za odebranie kwoty pieniężnej i przekazanie jej Sklepowi, pobieranej przez przewoźnika. Kwota prowizji podawana jest podczas składania zamówienia oraz w mailu, o którym mowa w par. 4 pkt 12.

  • on-line

W przypadku wybrania formy płatności „płatność on-line”, „płatność kartą płatniczą”, Użytkownik kierowany jest do serwisu odpowiadającego za dokonanie płatności online, Systemy kart płatniczych, z wykorzystaniem których możliwe jest dokonywanie płatności, wskazane są w Serwisie w miejscu dokonywania wyboru sposobu płatności.

  • Obsługę płatności internetowych udostępnianych w ramach Sklepu (w tym rozliczenia transakcji „płatność on-line”, „raty on-line”, „płatność kartą płatniczą”) prowadzi operator płatności internetowych PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 7792308495, REGON: 300523444 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000274399.
  • Płatności za pośrednictwem systemu płatności mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, z wykorzystaniem którego następuje realizacja płatności.

§ 6 Transport towarów

  1. Wysokość opłaty za transport naliczana jest na Stronie w sposób automatyczny. Cennik usług transportowych na terenie Polski znajduje się na stronie Sklepu.
  2. Transport realizowany jest wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem przedsiębiorcy specjalizującego się w usługach transportowych (przewoźnika).
  3.  Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał sposób dostawy , to czas dostawy wynosi od 3 do 6 dni roboczych od dnia, w którym doszło do skutecznego złożenia zamówienia.
  4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach świąt państwowych, wyprzedaży lub akcji specjalnych.
  5. W przypadku nie odebrania zamówienia, a w konsekwencji jego zwrotu do Sklepu, Sklep ma prawo odstąpić od umowy i żądać od Użytkownika zwrotu kosztów transportu towarów w obie strony. Koszt zwrotu towaru jest w tym przypadku taki sam, jak koszt dostawy do Użytkownika.
  6. Odbiór przesyłki Odbiorca potwierdza podpisem na dokumentach przedłożonych przez kuriera.
  7. Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki pod względem ubytków lub uszkodzeń przesyłki w momencie dokonywania odbioru przesyłki. Jeżeli to możliwe, prosimy także o sprawdzenie zawartości przesyłki pod względem ubytków lub uszkodzeń oraz zgodności ilości towarów z zamówieniem. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki prosimy opisać w protokole lub na liście przewozowym w obecności kuriera. Sprawdzenie stanu przesyłki i spisanie protokołu pomoże ustalić ewentualną odpowiedzialność przewoźnika za stan przesyłki (choć nie jest warunkiem złożenia reklamacji).

§ 7 Reklamacje

  1. Sklep zobowiązany jest dostarczyć Użytkownikowi towary bez wad. Regulacja tej odpowiedzialności zawarta jest w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w przepisach o rękojmi: w art. 556 oraz 556[1]-5563, oraz w udzielonej gwarancji, o której mowa w punkcie 2 poniżej.
  2. Reklamacje powinny być zgłaszane na piśmie (na adres: “MODA ŚWIATA” KRAKOWIAK, KACPRZAK SPÓŁKA CYWILNA, ul. Łęczycka 9a, 95-035 Ozorków z dopiskiem „reklamacja-sklep internetowy”) lub z wykorzystaniem funkcjonalności Strony (w części Moje Konto/Reklamacje i zwroty) – po zalogowaniu, lub na adres e-mail: kontakt@modaswiata.pl.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię, nazwisko, adres Użytkownika, numer telefonu kontaktowego, wskazanie reklamowanego towaru, udokumentowanie, że towar został zakupiony z wykorzystaniem Serwisu (np. poprzez podanie numeru faktury, kopii faktury wraz ze wskazaniem, której pozycji reklamacja dotyczy) oraz wskazanie przyczyny reklamacji. Jednocześnie ze zgłoszeniem Użytkownik winien odesłać reklamowany towar na adres Sklepu.
  4. W przypadku reklamacji dotyczących płatności internetowych należy podać także imię i nazwisko lub nazwę właściciela rachunku bankowego, datę płatności, a także nazwę karty płatniczej, nazwę banku i numer rachunku bankowego, z którego wykonywana była płatność. Reklamacje dotyczące płatności internetowych mogą być zgłaszane również bezpośrednio do operatora płatności internetowych PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 7792308495, REGON: 300523444 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000274399.
  5. W przypadku reklamacji towaru z tytułu rękojmi Sklep ustosunkuje się do niej w terminie 14 dni, od daty otrzymania żądania wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny z określeniem kwoty, o jaką cena ma być obniżona.
  6. Użytkownik, który złożył reklamację na piśmie, powiadomiony zostanie o wyniku jej rozpatrzenia na listem elektronicznym (e-mailem) i wiadomością sms, a Użytkownik, który złożył reklamację
    z wykorzystaniem funkcjonalności Strony, powiadomiony zostanie z wykorzystaniem funkcjonalności Serwisu oraz listem elektronicznym (e-mailem).
  7. W przypadku uwzględnienia reklamacji Użytkownik otrzyma zwrot należności za towar a zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu – po uprzednim przesłaniu kopii/skanu dowodu ich poniesienia.
  8. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Użytkownik otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja na koszt Reklamującego.

  § 8 Odstąpienie od umowy

  1. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy zakupu towaru, w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2.   Termin do odstąpienia od umowy zakupu towaru wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Użytkownik wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik
i wskazana przez Użytkownika weszła w posiadanie towaru (np. Odbiorca).

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Użytkownik musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną, formularz on-line dostępny w Serwisie).
  • Użytkownik może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy znajdującego się w załączniku nr 4 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na stronie internetowej Sklepu.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Użytkownik wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia odW przypadku odstąpienia od umowy zakupu towaru Sklep zwraca Użytkownikowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania przez Użytkownika sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep została poinformowana o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sklep dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Użytkownika użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Sklep wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Towar należy odesłać lub przekazać niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym Użytkownik poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed upływem 14 dni. Towar powinien być w należyty sposób zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem (na przykład w sposób zbliżony do tego, w jaki towar był opakowany w trakcie transportu do Użytkownika). W przypadku osobistego odbioru towaru przez Użytkownika, Użytkownik jest zobowiązany do zwrotu towaru do miejsca, w którym go odebrał.
  • Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę zbliżoną do kosztów wysyłki towaru do Użytkownika.
  • W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sklep zwraca zwraca Użytkownikowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Odbiorcy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Użytkownika sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
  • Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia  zwracanej rzeczy.
  • Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru.
  • Preferowany przez Sprzedawcę sposób zwrotu towaru to nadanie paczki za pośrednictwem firmy InPostInPost sp. z o.o. na adres paczkomatu nr OZO01A, e-mail kontakt@modaswiata.pl, ul. Lotnicza 5 ,95-035 Ozorków. Zwrot towaru może również zostać dokonany według  własnego wyboru Użytkownika lub Klienta na adres “MODA ŚWIATA” KRAKOWIAK, KACPRZAK SPÓŁKA CYWILNA, ul. Łęczycka 9a, 95-035 Ozorków.

§ 9 Zasady zachowania prywatności

Zgodnie z art. 5 i art. 6 ust. 1 pkt b i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1) z 4.5.2016 r., dalej „RODO” oraz wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 RODO, informujemy, że:

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w wyniku   zawartej umowy  jest “MODA ŚWIATA” KRAKOWIAK, KACPRZAK SPÓŁKA CYWILNA, ul. Łęczycka 9a, 95-035 Ozorków , NIP 5070097438, REGON: 388060990, adres poczty elektronicznej:  kontakt@modaswiata.pl, telefon kontaktowy: 780 544 788

Ponadto:

  1. Sklep podejmuje czynności zabezpieczające w celu zapewnienia poufności danych przekazywanych przez Użytkowników (zarówno danych osobowych, jak i danych nie będących danymi osobowymi).
  2. Dane osobowe przetwarzane są z zastosowaniem wymaganych przepisami prawa środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających ich ochronę; chronione są przed dostępem osób nieupoważnionych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Aby w pełni korzystać z wszystkich funkcji Serwisu, Użytkownik zobowiązany jest do podania swoich danych w postaci: imienia, nazwiska (w przypadku osób fizycznych), nazwy (w przypadku podmiotów nie będących osobami fizycznymi), adresu, adresu poczty elektronicznej, numeru NIP, numeru telefonu poprzez wypełnienie formularza lub pocztą elektroniczną w przypadku zamawiania towaru poprzez wysłanie listu elektronicznego (e-maila) zgodnie z postanowieniami § 4 punkt 18. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych w postaci: imienia i nazwiska (w przypadku osób fizycznych), nazwy, adresu, adresu dostawy, numeru NIP, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu, uniemożliwia dokonanie zamówienia.
  4. Dla poprawnego zarejestrowania się w Serwisie, podczas wypełniania formularza rejestracyjnego niezbędne jest złożenie przez Użytkowników będących osobą fizyczną, oświadczenia o treści znajdującej się w załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu.
  5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem Serwisu jest”MODA ŚWIATA” KRAKOWIAK, KACPRZAK SPÓŁKA CYWILNA, ul. Łęczycka 9a, 95-035 Ozorków , NIP 5070097438, REGON: 388060990, adres poczty elektronicznej: kontakt@modaswiata.pl, telefon kontaktowy: 780 544 788
  6. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników ma na celu zapewnienie prawidłowego korzystania z usług i funkcjonalności Serwisu.
  7. Dane osobowe Użytkowników nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, chyba że Użytkownik upoważni Sklep do ich udostępniania.
  8. Postanowienia punktu 7 nie dotyczą udostępnienia danych osobowych w postaci imienia, nazwiska (lub nazwy), adresu dostawy, adresu poczty elektronicznej i numeru telefonu przewoźnikom w celu wykonania transportu zamówionego towaru do Użytkownika lub Odbiorcy.
  9. Dane osobowe Użytkowników, korzystających z metod płatności z wykorzystaniem serwisu płatności on-line w postaci imienia, nazwiska (lub nazwy), adresu oraz numeru rachunku bankowego, z wykorzystaniem którego wykonywana jest płatność przekazywane są PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 7792308495, REGON: 300523444 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000274399., w celu obsłużenia płatności z wykorzystaniem serwisu płatności on-line Spółka akcyjna staje się administratorem otrzymanych w ten sposób danych osobowych i zobowiązana jest do zastosowania środków przewidzianych: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119, s.1)- dalej RODO, oraz  ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz.1000) i przepisami wykonawczymi do wymienionej ustawy. W przypadku zgłoszenia reklamacji dotyczącej płatności dokonywanej z wykorzystaniem serwisu przelewów on-line stanowiącego własność PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 7792308495, REGON: 300523444 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000274399., przekazane być mogą także dane osobowe, o których mowa w § 7 punkt 5, podane przez Użytkownika w celu rozpatrzenia reklamacji.
  10. Dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Sklep, gdy obowiązek udostępnienia będzie spoczywał na Sklepie z mocy obowiązującego prawa.
  11. Użytkownik w każdym momencie ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  12. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji 

       zawartych w plikach cookies.

  1. Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich w urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies znajdują się w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  2. Podmiotem zamieszczającym w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest “MODA ŚWIATA” KRAKOWIAK, KACPRZAK SPÓŁKA CYWILNA, ul. Łęczycka 9a, 95-035 Ozorków , NIP 5070097438, REGON: 388060990.

§ 10 Prawa autorskie

  1. Serwis składa się w szczególności z utworów, które są chronione na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631).
  2. Powyższe oznacza w szczególności, ale nie wyłącznie, że treści prezentowane na stronie

Sklepu (w tym logotypy, zdjęcia aranżacyjne wnętrz, zdjęcia produktów, opisy kolekcji) nie mogą być kopiowane, modyfikowane, dystrybuowane, ładowane, wyświetlane, wystawiane ani nadawane w jakiejkolwiek formie i przy użyciu jakichkolwiek środków, w szczególności:                                           elektronicznych, mechanicznych, fotograficznych, rejestrujących, bez pisemnego zezwolenia Sklepu lub innego podmiotu, któremu przysługują prawa autorskie do danych utworów.

  • Niedozwolone jest włączanie strony internetowej Sklepu do jakiejkolwiek innej strony internetowej oraz sklepu internetowego.
  • Ładowanie, wyświetlanie, kopiowanie i przekazywanie zamieszczonych w Serwisie treści może następować wyłącznie w zakresie użytku osobistego, bez ich modyfikacji.
  • Nazwa Serwisu, jego znak graficzny i wszelkie znaki słowno-graficzne zamieszczone na stronie Sklepu są chronione na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631) lub są zarejestrowanymi znakami towarowymi i jako takie podlegają ochronie prawnej na podstawie ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku „Prawo własności przemysłowej” (tekst jednolity: Dz. U. 2003 r. Nr 119 poz. 1117). Dotyczy to także znaków graficznych należących do banków lub przedsiębiorców realizujących usługi płatności lub przelewów on-line.

§ 11 Zmiany w Regulaminie i w Serwisie

  1. Sklep może zmieniać Regulamin. Zmiany Regulaminu są skuteczne po upływie terminu wskazanego przez Sklep, nie krótszego, niż jeden miesiąc od momentu poinformowania Użytkownika o zmianie Regulaminu z wykorzystaniem funkcjonalności Serwisu i udostępnienia Użytkownikowi zmienionego Regulaminu.
  2. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na nowe brzmienie Regulaminu, może we wskazanym w punkcie poprzedzającym terminie wypowiedzieć umowę ze Sklepem w formie pisemnej lub elektronicznej (listem elektronicznym wysłanym na adres poczty elektronicznej Sklepu lub z wykorzystaniem funkcjonalności konta Użytkownika).
  3. Upływ terminu wypowiedzenia skutkuje rozwiązaniem umowy i brakiem możliwości korzystania z Serwisu w charakterze Użytkownika.
  4. Nie wypowiedzenie umowy w terminie wskazanym w punkcie 2 powyżej oznacza zgodę Użytkownika na zmianę Regulaminu.

[1]     Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy zakupu towaru, w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Close Menu
×
×

Koszyk